Центърът за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства (ЦОИДУЕМ) обявява конкурс за длъжността:
РЪКОВОДИТЕЛ НА ПРОЕКТ – Подпомагане институционализирането на процеса на десегрегация в Република България (BU 135)
ИЗПЪЛНИТЕЛ – Център за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства (ЦОИДУЕМ)
Подборът на кандидатите ще се извърши на два етапа при следните срокове и условия:
- Подаване на документи от кандидатите до 17.00 ч. на 27 юни 2011 година по електронна поща coiduem@mon.bg ;
- Подбор на кандидатите по документи, в резултат на което одобрените кандидати ще получат покана за интервю. В случай, че не получите обаждане от нас, това означава, че кандидатът не е преминал успешно този етап от конкурса.
- Интервютата с одобрените кандидати ще се проведат в преиода 28 – 30 юни 2011 г.
ОПИСАНИЕ НА РАБОТНАТА ПОЗИЦИЯ И ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ЗАЕМАНЕТО НА ДЛЪЖНОСТТА
Условия за кандидатстване:
Необходимо е кандидатът да изпрати професионална автобиография на български и на английски в европейски формат по електронна поща. На този етап не се изисква прилагането на дипломи и завършени квалификационни курсове.
Отговорности:
Ръководителят на проекта отговаря за осъществяването на заложените цели в проекта, одобрен от Ромски Образователен Фонд (РОФ), съгласно правилата и политиките на РОФ и Българското правителство.
Ръководителят на проекта отговаря за осъществяването на комуникацията и навременното отчитане пред Директора на ЦОИДУЕМ, Националния представител на РОФ и Програмния директор на РОФ по време на изпълнение на проекта.
Ръководителят на проекта е длъжен да осигури:
- спазването на процедурите по изпълнението и отчетността на проекта;
- осигуряване на провеждането на монтиринг на място;
- отчитане на проектните резултати и въздействие на проект.
Задължения на ръководителя на проекта:
- управлява, координира активно мониторира изпълнението на проектните дейности, съгласно проектното предложение;
- управлява работата на екипа на проекта;
- работи съвместно с националния представител на РОФ и го подпомага с необходимата информация, изисквана от РОФ;
- работи в тясна връзка с директора на ЦОИДУЕМ;
- информира и докладва за напредъка по изпълнението на проекта, отчита текущите резултатите по проекта, съгласно определената рамка и формат пред националния представител на РОФ, директора на ЦОИДУЕМ, програмния координатор и финансовия мениджър на РОФ;
- осигурява навременно финансово отчитане пред РОФ, според изискания формат като съблюдава дейността на финансиста на ЦОИДУЕМ;
- отговаря за изготвянето на наративните отчети пред РОФ, съгласно предварително съгласуваната времева рамка и формат;
- изготвя наративен месечен отчет за дейностите по проекта, който се одобрява от директора на ЦОИДУЕМ;
- подпомага организирането на мониторинговите посещения;
- осъществява регулярни мониторингови посещения по финансираните проекти;
- осъществява техническа помощ на изпълнителите на проектите;
- в случай на необходимост от промяна на планираните дейности ръководителят на проекта, след консултация с директора на ЦОИДУЕМ , осъществява обратна връзка с изпълнителите на проектите;
- при необходимост изпълнява други действия, необходими за успешното изпълнение на проекта като ги съгласува и координира с националния координатор на РОФ и с директора на ЦОИДУЕМ.
Управление/Екип на проекта
- Ръководителят на проекта отговаря за изпълнението на проекта и се отчита пред директора на ЦОИДУЕМ, Националния представител на РОФ и Програмния директор на РОФ, респективно на Управителния съвет на РОФ;
- Екипът на проекта се състои от трима души – ръководител на проекта, координатор и счетоводител. Служители на екипа на ЦОИДУЕМ, при необходимост, ще подпомагат работата по проекта на ненормирано работно време;
- Ръководителят на проекта направлява работата на екипа, но е и част от него.
Изисквания за заемане на длъжността:
- Магистър по специалностите: педагогика, социални науки, икономика, право или публична администрация;
- експертен опит по програми и проекти, финансирани от европийски и/или международни донори;
- професионален опит в национални или международни НПО-та или държавни институции;
- професионален опит по проекти, реализирани чрез грантови схеми;
- опит в мониторнг и оценка по проекти;
- минимум 2 години професионален опит в управлението на проекти (социални, образователни и т.н.), насочени към ромска общност;
- отлично писмено и говоримо владеене на английски език. Познания по ромски език е предимство;
- отлични компютърни умения – Microsoft office, Microsoft Excel, Outlook Express;
- умения за работа и опит в мултикултурна среда;
- познания и опит в областта в сферата на образователната проблематика, фокус ромска общност;
- познания и опит в работата с местни и национални образователни институции;
- познания и опит в работа с НПО;
- добра комуникация и управленски умения;
- управление на МПС е предимство.