Във връзка с Договор № BG-RRP-1.018-0001, Инвестиция „Създаване на Национален фокусен център“, финансирана по Национален план за възстановяване и устойчивост, Стълб 1 „Иновативна България”, Компонент 1 „Образование и умения”, Инвестиция 4: „Младежки центрове”, Процедура BG-RRP-1.018 „Създаване на Национален фокусен център“ и Заповед № ОД-002 #2/30.06.2025 г. на директора на Центъра за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства
ЦЕНТЪР ЗА ОБРАЗОВАТЕЛНА ИНТЕГРАЦИЯ НА ДЕЦАТА И УЧЕНИЦИТЕ ОТ ЕТНИЧЕСКИТЕ МАЛЦИНСТВА ОБЯВЯВА
Подбор на екип на Националния фокусен център за следните длъжности:
- Уебмастер – с код по НКПД 3514 3003 – 1 работно място.
I. Уебмастер – 1 работно място
- Кратко описание на длъжността:
Инсталира, наблюдава и подпомага сигурността и използваемостта на интернет и интранет сайтове или хардуер или софтуер за мрежови сървъри. Разработва и поддържа документи, политики и указания, записва оперативни процедури и системни включвания; Разработва, координира, внедрява и наблюдава мерки за сигурност. Анализира и изготвя препоръки за подобряване на ефективността, включително надграждане и придобиване на нови системи. Участие в подготовката, организирането, провеждането и изпълнението на дейностите, и отчитането на резултатите.
- Основни задължения и отговорности на длъжността:
- Инсталира, наблюдава и подпомага сигурността и използваемостта на интернет и интранет сайтове или хардуер или софтуер за мрежови сървъри в Национален фокусен център (НФЦ), в изпълнение на дейностите по инвестицията;
- Разработва и поддържа документи, политики и указания, записва оперативни процедури и системни включвания в Национален фокусен център (НФЦ), в изпълнение на дейностите по инвестицията;
- Разработва, координира, внедрява и наблюдава мерки за сигурност;
- Анализира и изготвя препоръки за подобряване на ефективността, включително надграждане и придобиване на нови системи;
- Предоставя инструкции на екипа на НФЦ;
- Привлича ученици/младежи (вкл. от уязвими групи, в. т.ч. роми) за включване в дейностите, организирани в изпълнение на инвестицията – организиране и провеждане на обучения и обучителни визити, мобилни практики, фестивали, конференции, уъркшопи, социално – педагогически тренинги, екологични и социални инициативи, кампании, регионални срещи и др. и участва в подготовката, изпълнението и отчитането им;
- Идентифицира целевите групи и заинтересованите страни, свързани с предвидените за изпълнение по инвестицията дейности и участва в изготвянето, организирането, поддържането и съхранението на документацията, кореспонденцията и актуална база данни за тях;
- Подготвя справки, доклади и др. информация, които представя на ръководителя на екипа на НФЦ;
- В изпълнение на предвидените по инвестицията дейности води комуникация с: младежките центрове в България (създадени по ФМ на ЕИП и НПВУ) и в Европа; институции в системата на училищното образование; целевите групи и заинтересованите страни по проекта; институции, организации и др.;
- Познава и спазва етичните норми за работа и професионалната етика на екипа.
- Минимални изисквания за заемане на длъжността:
- Образование: средно;
- Опит: минимум 1 година;
- Владеене на английски език: минимум В1 писмено и говоримо;
- Компютърна грамотност: работа с Word, Excel, PowerPoint, работа с електронна поща, социални мрежи, интернет и др.
- Специфични изисквания за заемане на длъжността:
- Познания в HTML, CSS, JavaScript, както и опит с CMS платформи като WordPress, Joomla или Drupal;
- Добри комуникативни и организаторски умения; умения за работа в екип; умения за презентиране, умения за подготовка и изпълнение на дейности насочени към млади хора.
II. Работна заплата:
- Максимален размер на брутната работна заплата, определена за длъжност:
- „Уебмастер“ – до 3 100 лв.
III. Място и условия за изпълнение на всички длъжности:
- Длъжността се обявява в изпълнение на Договор № BG-RRP-1.018-0001 и се изпълнява в Национален фокусен център с адрес: гр. София, бул. Г. М. Димитров № 50, ет. 2, както и на територията на страната;
- С класираният кандидат се сключва срочен трудов договор за периода на изпълнение на Договор № BG-RRP-1.018-0001, със срок на изпитване 3 месеца и с продължителност до 31.05.2026 г., на пълно работно време – 8 часа, при ненормиран работен ден.
IV. Начин на провеждане на подбора:
- Оценка по документи – проверка на съответствието на представените документи с обявените изисквания за заемане на длъжността.
- Интервю.
До участие в подбора не се допускат лица, които не са представили всички необходими документи или представените документи не удостоверяват изпълнението на изискванията за заемане на длъжността.
Кандидати, подали документи след изтичане на срока, няма да бъдат допуснати до участие.
V. Необходими документи за кандидатстване:
- Приложение 1 Заявление за кандидатстване (по образец)
- Приложение 2 Автобиография (по образец)
- Приложение 3 Декларация-лични данни (по образец)
- Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен (диплома), допълнителна квалификация. (Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага);
- Копия от документите, удостоверяващи продължителността на изискуемия опит;
- Други документи, които са свързани с изискванията за заемане на длъжността;
- Други документи по преценка на кандидата.
Образците на заявлението, автобиографията и декларацията са публикувани на интернет страницата на ЦОИДУЕМ, секция „Новини“.
VI. Място и срок за подаване на документи:
Подаването на заявление и приложените към него документи се извършва по един от следните начини:
- лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров“ № 52 А, ет. 1, стая 109, всеки делничен ден от 09:00 часа до 17.30 часа, в срок до 14 дни от датата на публикуване на обявата, но не по-късно от 17:30 часа на 14.07.2025 г. (понеделник) включително;
- по електронен път, на електронната поща на ЦОИДУЕМ: coiduem@mon.bg, в срок до 14 дни от датата на публикуване на обявата, но не по-късно от 17:30 часа на 14.07.2025 г. (понеделник) включително. Изискуемите документи се прилагат като сканирани копия.
Длъжностна характеристика за съответната длъжност се предоставя на кандидатите при подаване на документите.
VII. Общодостъпно място, където ще се обявяват списъците или другите съобщения във връзка с провеждането на подбора:
Всички съобщения във връзка с подбора ще се обявят на информационното табло на ЦОИДУЕМ и на интернет страницата на Центъра: coiduem.mon.bg
Лице за контакт:
Инна Иванова – главен експерт в ЦОИДУЕМ; тел. номер – 0879814170; електронна поща – coiduem@mon.bg
Списък с допуснатите и недопуснатите до интервю кандидати, както и датата, часът и мястото на провеждане на интервюто ще се обявят на официалния сайт на ЦОИДУЕМ coiduem.mon.bg, в срок до 3 работни дни след изтичане на крайния срок за подаване на документите.
Личните данни се обработват за целите на процедурата по подбор на персонал от ЦОИДУЕМ и при спазване на изискванията на Закона за защита на личните данни.